Mijn hond heeft de factuur opgegeten!

Onbetaalde facturen leveren irritaties op, maar kunnen ook zorgen voor problemen in de cashflow van uw onderneming.

Het is dan ook uitermate vervelend als u een goed product geleverd hebt of naar tevredenheid een dienst hebt verricht dat uw factuur zonder enige reden onbetaald wordt gelaten. De incassospecialisten van Team Forward hebben inmiddels wel alle smoezen van debiteuren gehoord waarom facturen niet worden betaald.

De meest gebruikte smoezen van debiteuren zijn:
1) “Wij hebben de factuur nooit ontvangen!”
2) “We zitten te wachten op de betaling van een grote klant”
3) “Uw factuur ligt boven op de stapel”
4) “De betaling is vanochtend ingeboekt”
5) “Misschien heeft de bank een fout gemaakt. We zoeken het uit en u hoort nog van ons”
6) “Wij gebruiken een andere betalingstermijn!”

De incassospecialisten van Team Forward laten zich niet misleiden en prikken door de veel gebruikte smoezen heen. Zij stellen dan ook alles in het werk om ervoor te zorgen dat u als ondernemer het geld krijgt waar u recht op heeft. Als u uw facturen heeft overgedragen, wenst u een succesvolle incasso op niveau. Bij Team Forward bent u dan aan het goede adres.

Heeft u vragen over hoe wij uw incasso’s succesvol uit handen nemen of wilt u sparren over een ander juridisch vraagstuk, neem dan contact op met Jorrit Kilian (jorrit@forwardadvocaten.nl).

Spread the word. Share this post!

Vragen over dit artikel? Neem contact op met Jorrit Kilian.